F*n va sur jag blir!!!!

 Vi hade slutspel idag i innebandyn och vi skulle möta Partille deras målvakt e jätte bra så vi kom på hur vi skulle göra för att stoppa henne men ne det gjorde "vi" inte :/ Och allt gick åt helvete för mig kunde iinte skjuta på det dumma golvet :(

men sen efter matchen så fick jag ett jätte gulligt sms som gjorde mig gladare ;) Om ni  vill veta vem och vad det stod så får ni maila mig:
[email protected] så kanske jag berättar ;P

Jaja, sen åkte jag och Jenny min mamma henns mamma och min lillebror till McDonald´s och åt lite onyttig mat!

ASSÅ JAG MÅSTE SLUTA ÄTA SÅNNA SAKER OM JAG SKA BLI SMALARE!!!!!!!!!!!!!!!! FY ISABELLE!


Jaja nu e jag hemma och lyssnar på musik och messar ;) jaja ha det gött och puss :) 
 

P.s jag ska till IKEA sen och köpa en ny lampa till mitt rum och kanske några doft ljus så det blir lite mysigt i mitt rum ;)
 
Fiia :)
 
 
<3333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0