Förlåt, förlåt :/

Hej, och förlåt!
Jag har inte kunnat blogga igår för då hade jag innebandy träning på morgonen sen tränade jag på Friskis & Svettis och sen va det fotbollsträning och sen mysig kväll med goaste laget och idag så har jag spelat träningsmatch mot Nol/ Alafors. Vi låg under med 1-0 i halvlek men sen så gjorde Ellen ett as snyggt mål så vi kviterade, slut resultatet blev 1-1 :) 

Så nu sitter jag i soffan i min OnePiece och har ätit Jordnötsbågar :) TJOCKIS VARNING! men ja e så sugen på typ chips jag ska nog ta några sen :)

Imån så ska jag ju till skolan och sen ska jag väl träna ännu mer fotboll :) Sen på tisdagen så är jag helt ledig från sporten :/ men kanske ska spela lite fotboll i trägården :) <3333

Jaja, puss på er nu ska jag sova :) <333333333333 

 
Lite söta bilder :) <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0