Helo My dear Bloggläsare ♥

Vad har ni för er? ♥ Själv sitter och smsar och kollar på tv samtidigt :)   Idag har varit  en okej dag faktiskt fast har inte fått träffa den personen jag ville träffa idag :/ När jag kom hem så gick jag och la mig för hade så grymt ont i magen :( kunde inte stå upp!!  :o  MEn jag la mig i sängen och övad elite spanska eftersom vi har prov imån och på Torsdag :( men nu kan jag väl det fast jag kommer väl få hjärnsläpp när det väl gäller :( Sen har vi Joggardag imån med, vi ska typ jogga 6 km! Jag sprang ju 5,5 km på mitt sommarställe typ 2 gpnger per vecka så 6km borde ju inte va nåt om man inte springer jätte jätte fort! Men jag vill ju liksom få en bra tid men jag vill inte springa ensam! :( Jag och olivia kanske skulle springa, jaja nog om det :) 
Nu ska jag smsa lite till med "  "  HAHA 

Ha det pöss! :) 


Orkar verkligen inte lägga upp nån bild på mej har blivit så dålig på det! :( jaja får vääl bättra mig! :) 


CIAO ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0