Läs om ni orkar men ni kanske blir förvårnade!

DITT LIV
Vad heter du? - Isabelle
I mellannamn då? -  Margaretha
Vart bor du? -  Sverige Ytterby 
Trivs du där? - aaa
Brukar du läsa horoskop? - näe
Har du körkort? - nä
Äger du några converseskor? - OFC!
Favoritdjur? - katt och panda

Vad spenderar du dina pengar på? - kläder och smink :)  
Senaste konserten? - haha kommer inte ihåg...
Festar du? - nä, eller typ inte riktigt "fest"
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Brukar du bli för full? - inte det minsta
Antal kuddar i sängen? - 2 som jag sover med, men sen har ja ju liksom 5 på dagen :P
Kan du baka bullar? - japp
Bläck eller blyerts? - Blyerts
Mc donald's eller burger king?- McDonald´s 
Är du allergisk mot något? - Ja, mjölk
Äger du ett busskort? - ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - INgen
Vad åt du till frukost? - ähm....Yougurt och flingor (a)
Hur ser du ut idag? - Jeans, en svart grå tröja och en hood tröja
Nästa mål i ditt liv? - Att få en kille kanske!? :)
Vad såg du senast på tv? - Top Model
Hur svarar du i mobilen? -  Hej det är isabelle.
Vem ringde dig senast? - Pappa
Antal timmar sömn inatt? - 7-8 kanske?
Sov du ensam? - aa, med mitt gosedjur :P
Vad innehåller din favoritnattmacka? - HAHA äter inte nattmacka:P
 
SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: MEE!
Såg dig gråta: Mamma kanske kommer inte ihåg? :)  
Fick dig att gråta: haha det säger jag inte, men en nära kompis 
Du gick på bio med: Sofia och Evelina :P
Du gick på stan med: Sofia och Evelina
Skällde på dig: Mamma......
Skickade ett e-mail till dig: Youtube och twitter :P  

 SAKER
Tar du droger? - NEJ !!!!!!!!!
Vad är du mest rädd för? - Stora Spindlar!!:O
Vart vill du gifta dig? - I LA på stranden 
Vad hatar du verkligen? - Folk som säger att man kan lita på dom men man kan inte det!! Alltså fejkade personer! 
Har du varit kär? - aa ÄR!!! :P
Har du ett jobb? -  nej :(
Gillar du att ha folk omkring dig? - aa, eller ibland vill jag vara själv
Är du ett hälsofreak? - haha ibland :S

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?- JAA tyvärr :(
Är du ensam nu? - jaa :(
Några piercings/tatueringar? -  piercing 
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Introducing me, Nick Jonas
Vill du gifta dig? - om jag är riktigt, riktigt, riktigt kär så ja
Vill du ha barn? - Ja när jag blir äldre.

FAVORIT
Rum i huset? - mitt rum
Typ av musik? - Piano och en nice låt
Månad? - APRIL OFC!!

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - jao
Köpt någonting? - nepp
Varit sjuk? - aa
Sagt "jag älskar dig"? - Ne eller jaa!  
Träffat nån ny person? - njaa, tror inte det
Saknat någon? - jaa
kramat någon? - jaa
Kysst någon? - nä
Haft sex? - nä..... :P

SENASTE

Låt du hörde: On my own
Film du såg: Solsidan
Drink du köpte:  fanta tror jag om det nu räknar som en "drink"
Mat du åt: skolans  
Gången du åt en 7-Eleven korv: haha aldrig ?
längsta bussresa? Till Valfjället men oj va kul jag hade :)


Hade lite tråkigt :P fråga om det e nåt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0