Tagga :D läs om ni orkar :D

God morgon alla söta läsare! :D

Hur mår ni idag? :) Själv är man lite trött efter en rolig kväll igår.... ;) 

Snart ska jag göra mig i ordning inför serieprämier mot Tuve :) vi ska spelar på Klarebergsvallen (stav)
Så det gäller att tagga :)
Vad ska ni hitta påidag då? :)

Imån bär det av till storstaden London  planet lyfter 8.10 på morgonen så jag kommer inte kunna blogga på morgonen men ja kommer ta med mig datan till London så några inlägg blir det väl :)

Det jag är mest bervös för är flygresan dit!  Jag älskar verkligen att åka flygplan men man e ju upe i luften så man kan ju inte gå nånstans om det händer når förutom bak i flyget men det hjälper ju liksom inget :) (careface)


Jaja, nu tjatar pappa på mej att jag måste göra mej klar!! Så pusssssssssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0