13.13

Hej :)
Idag slutade vi 13.13 och då gick jag och sofia ut till några killar i våran klass och spelade "kung och dam" :D Det va skit kul! :p Sen skulle dom ta bussen hem och då satt jag och sofia kvar och så började det spö regna! Så vi satt där ute med ett litet parably och typ skratta x) Lite pinsamt också när några i 9D sitter vid fönstret där vi satt.... ;)
Ah, men jag kom ialla fall hem för 10 minuter sen! Så snart ska jag fixa mat! För jag ska ju spela match 19.00 och innan det så ska jag klippa mig 18.00 så skiiiit stressigt där!! :O
Ha det görr Bitches!
Forever in my heart!

Kommentarer
Postat av: Ida :)

sv; Hihi, en kille jag känner bara :)

2011-08-29 @ 15:52:05
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0