2011 året då jag började blogga!

Tänkte göra lite sammanfattning av mitt 2011!

Jag började blogga i Februari och detta var nog den första headern.

Jag sov över hos världens goaste tjej och vi hade lite kul med håret och det blev helt fel...

Jag va i Skövde och spelade Coop Forum cup.

jag var i fjällen.

Vi åkte till London.

jag bestämmde mig för attsatsa på fotbollen mera.

Jag åkte till Grekland.

Vi åkte till danmark och spelade dana cup. Har aldrig haft så kul som jag hade där va. Disco, fotboll, och bara vara!

Jag bestämde mig för att byta innebandy lag till Kärra IBK och jag har verkligen utvecklats redan.

image description
Jag åkte på fotbolls cup till karlsdat med ett annat lag. :)

Började åttan... -.-


Min gammelmormor lämnade oss och for upp till himmlen!




Jag blev kär i den finaste killen på jorden och jag älskar han över hela mitt hjärta!
2011-09-12 ♥








Sen finns det massa mer men har inte bilder på allt. Jag har träffat massa härliga kompiar, gått upp till juniorerna i fotboll, jag fick reda på att mina föräldrar ska skilja sig och massa mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0