Don't waste time on someone who ignores you

Så himla trött på att alla ska klaga på mig hela tiden. Vad jag än gör så blir ju någon sur och irriterad på mig. Jag har inte sagt att livet ska vara skit enkelt och allt är en dans på rosor men så här jävla jobbigt har det inte vart på länge. Jag orkar inte mera önskar ibland att jag var en fågel som bara kunde flyga ifrån allt och alla. Eller att man går in i duschen och bara duschar av sig sina känslor. Jag vill inte mera. Varför kan man inte bli liten igen då allt var så enkelt!
Så jag kommer skita i dom som gör mig ledsen jag kommer vara med er men jag kommer vara med dom som gör mig gladare mera!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3

2011-12-30 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0