YIS f97 ♥

Tjejer ni betyder verkligen något för mig. Varje ögonblick man är med er är helt underbart. Vi har gråtit, skrattat, gnällt, surat, skakat tillsammans. Vi är som en familj vad som än händer. Nu när jag ska gå upp till Juniorerna så känns det tufft. Det va inte ett lätt beslut när jag tänkte på alla minnen vi har tillsammans. Jag har ett speciellt minne med er, och det är Dana så klart. Men just den matchen mot det finska laget visar verkligen vad vi är för lag.
Kvartsfinal: Matchen börjar skakigt och när dom får in 1 boll så deppar vi ihop lite men får ändå in 1 boll också. I halvlek står det 2-2 och ledarna säger åt oss att inte ge upp! När vi kommer ut på planen så är vi som ett nytt lag, vi kämpar och har bollen den mesta tiden. Vi peppar varandra och när vi får hörnan så går Lisa dit hon lägger upp bollen och slår en av sina dröm bollar. Jag står vid straffpunkten och är helt omarkerad jag ser bollen och sätter dit huvudet, jag ser bollen studsa in imål och den känslan när det blir 3-2 till oss och domaren sen blåser av matchen och det visar sig att vi vann är obeskrivlig! Detta bevisar att vi är ett lag som aldrig ger upp. Jag gråter när jag läser detta för jag tycker vi är så jävla bra men har svårt att visa det ibland. Så komigen nu tjejer i denna säsongen.
ÄLSKAR ER ♥












Kommentarer
Postat av: pernilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0