Vem är isabelle?

                                         Isabelle Margaretha Angberg!

jag är en tjej på 13 år, som fyller 14 år i April. Jag bor i Ytterby, ca 25 minuter från Göteborg.
På min fritid på brukar jag vara med kompisar och träna fotboll och innebandy :) 
Ni kommer få hör en del om innebandyn eftersom jag känner att jag inte passar in där, på många olika sett. 
Och på bloggen så kommer jag köra med en sak som heter typ " schhhyy" det betyder att jag typ kommer berätta några hemligheter om nej varje vecka, alltså jag kommer köra det en gång varje vecka ;)  
Aa, om det e nåt mer ni vill veta så e det bara att fråga :)
Puss ;)
 
  Kyssar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0