ellen gästbloggar :)

Hej alla isabelles läsare... Just ju är ju isabelle på dana cup i Danmark. Vill oxså,dit. Det verkar så grymt kul på den cupen!!!! Men igår skrev jag inget inlägg för jag var på lisse med Julia och Matilda. Så vi kom hem rätt sent. Vi va där 8 timmar och åkte 7 grejer , shit asso det va hur mkr folk.som helst. Men när vi va där så träffade vi min kära bror och hans tjej och deras kompisar.... Jah, d vA typ det vi gjorde igår . Just nu sover tjejerna. Gött! Men det kommer kanske ett inlägg ikväll, eller så kommer det imon.. Puss och,kram din lilla banan....

Kommentarer
Postat av: sofie

Kan du inte lägga ut en bild på dej? :)

2011-07-27 @ 09:50:00
URL: http://meandmyycamera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)



Va gärna med och tävla om dagens blogg för att få chansen att ta del av mina 800-1000 läsare.



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-27 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0