Godermorgon!!

Godmorgon :)

Jag och sofia har precis ätit frukost, mums jag verkligen ÄLSKAR sofias frukostar!! Dom har alltid så mycket att välja på :D
Idag ska jag packa och gå på kalas :) Mammas kusin fyller 20 år, Tobias så grattis till han :) Och jag ska packa för att jag ska till Galtö (mittsommarställe)! Och igår fick Sofia en glad nyhet som hon har tjatat om väldigt länge! Hon ska få följa med mig till Galtö!!!! Fatta vad kul vi kommer ha!!! jag tar såklart med mig datan upp så lite bloggning, men förvänta er inte för mycket! :P Men nu ska jag fixa mej för jag ska snart hem :(

kyssar!

Ps. Sofia har skaffa blogg :O Så läs den men hon har inte gjort så mycket inläägg men det kommer :D http://bloggbysoofia.blogg.se :)


krambanan!
 
 
 
 ' 
 
 
ojoj
 
 
 
 
GODMORGON!! :D
 '
 

Ja det får räcka :D :D! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0