Jag kommer svara lite då och då! :D

1. Vem är du kär i?
2. Favorit film?
3. Favorit godis?
4. Favorit kändis?
5. Favorit färg?
6. Om du fick bo vart som helst vart skulle du vilja bo då?
 Lite frågor ialla fall! ;)  
                                                                                                                                                                          
Sv;
1. Jag e nog inte riktigt kär just nu men jag gillar än ganska mycket.
2. Min favorit film just nu är nog Eva&Adam :)
3. Eftersom jag har godisuppehåll nu så vet jag inte riktigt men annars brukar det vara salta döskallar!
4. Min favorit kändis e nog Lotta Schelin eller David Villa (alltså fotbollskändisar)
5. Min favorit färg är nog turkos.
6. Jag vill bo i London! Men jag vill ju gärna bli fotbollsproffs och då vet man ju inte vilket lag som vill köpa en så man får anpassa sej :D

Hoppas du fick svar :)



Fråga gärna mer frågor! Jag svarar på ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0