♥Norge♥

♥ Detta inlägget tillägnar jag alla dom som har blivit dödade i Norge! Att en sån sjuk människa får finnas!!?? Det e ju helt stört! På ca 6 timmar dog ca 100 oskyldiga människor! Och flera av dom här va under 20 års åldern!!!

Jag tycker det är så jävla stört!! ( ursäkta uttrycket) Men jag blir så himla förbannad!! Att det fins såna här människor!
Jag tyker han borde få livstid i fängelset! (alltså sita i fängelset tills han dör)


KOMMENTERA DETTA INLÄGGET MED ETT HJÄRTA/ <3 OM DU SJÄNKER EN TANKE TILL DOM SOM HAR DÖTT!! 



 

Norge kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: mikaela

<3

2011-07-24 @ 10:47:33
Postat av: jenny :)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-07-25 @ 09:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0