oj, vaknade.... NU?!

Aa, opps jjag vaknade visst nu! Lite sent kanske men liksom vad ska man upp och göra när mamma jobbar och pappa och oscar ska iväg till galtö? Då kan man lika väl ligga och sova :) 
                                                                                                                                                                         

Idag ska jag väl vara hemma och hjälpa mamma med tvätten, diskmaskinen och lite sånt som man vuxna gör :D
Sen ska jag väl ut och springa lite senare, B E A C H  B O D Y 2 0 1 1!! 

Ne, men jag ska ju åka till danmark 2 gånger i sommar på grund av den där älskade fotbollen :D Så först blir det Dana Cup med F97 mitt egna lag :D  Sen ska jag åka till Danmark en vecka efter jag kommit hem från Dana, fast då åker jag med U-laget/ Juniorerna :P  Kommer bli sjukt kul!!!! :D :D :D :D
Sen kanske det blir en tredje men det vet jag inte rikitgt än :)

Jaja, nu ska jag gå och fixa mej.......  Vafrö ljuger jag? :S Jag kommer ju sitta och glo på tv ett tag först :D 

Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0