SVAR

   
 
Vilka bloggar läser du?
Favorit outfit?
Hur många läsare har du haft som mest?
Vilka länder har du varit i?
Vad önskar du dig alldra mest nu?




Sv;
1. Jag läser Fokis,Kissies, julia larsson, kenzas, Marie Linhem, Lisa Petersson, Jenny Johansson.
2. Min favorit outfit är ett par jeans shorts och en vit stickad tröja :)  
3.  Jag har haft 138 som mest!
4. Oj, jag har varit i ganska många länder men dom jag kommer ihåg nu är: Mallorca, Lanzarote, tyskland, norge, danmark, thailand, canarie öarna, Grekland, Asså vissa av dom här är öar till länder men sak samma :P
5. En Iphone 4 och Att vi ska vinna Dana Cup och Att en speciell kille ska gilla mig!!

Kommentarer
Postat av: koshimoshi

Mallorca, Lanzarote och Canarie öarna är ställen/städer som tillhör Spanien ;) haha va bara tvungen att skriva :P Fin blogg du har! <3

2011-11-02 @ 19:59:23
URL: http://koshimoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0