ajaj, ont!!

Hejsan ;)

Idag har jag ju varit på Lökeberg med goa bruds :D Vi har badat och simmat och solat och ätit glass :D Jag och Jenny var helt galna och typ simmade överallt och hoppade som galningar :D  Det var jätte varmt i vattnet :) Sen så körde Charlotte ( lisas mamma) hem oss och nu har jag duschat och nu sitter jag här och luktar papaya :D  Snart ska jag börja packa för jag ska till jenny och sova där :) och hon har tjatat på mig att jag MÅSTE ta med Sex and the city 2 ;) så det blir att se den idag :D

 
 
 
 
ASG! HAHA:P
 

Kommentarer
Postat av: jenny ! :D

hahah, isabelle det var gryymt ! ;D <3, glöm INTE att ta med filmen !!, varnar dej !! :d, hahha <3

2011-06-30 @ 17:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0