I NEVER KNEW!!

                              Trodde aldrig man kunde sakna någon så här mycket men oj vad fel ja hade! 
                               Varje gånga jag kollar på smsen jag har fått och bilderna på dej så börjar jag 
                               Gråta!? Vad är det för fel på mej? Kan någon vara så snäll och förklara?
                                Du finns i mitt huvud när jag går och lägger mig jag drömmer om dig, du är den 
                                 första jag tänker på på morgonen när jag vaknar, du finns i mitt huvud hela
                              dagen!  Jag tänker på dig HELA tiden!


                              Önska bara jag kunde våga mer! 
    
                              Även fast några ord snurrar i mitt huvud hela tiden så går det inte! Orden
                              som snurrar runt är:
Man måste våga, annars kommer man ingenstans! 

                                                                                                                                                                    
                                                 
                                                                  JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0