Rubriken är träna! SNÄLLA LÄS!

När jag sitter i omklädningsrummet och känner mig jätte trött och skit deppig och tränarna kommer in och säger ´komigen nu tjejer ut på planen´! Precis när jag ska gå ut säger jag till mig själv " Komigen nu isabelle, du är bäst! " Och när jag väl är på planen och vi ska börja springa så glömmer jag allt och bara tänker på fotboll och jag känner mig FRI för er som inte spelar fotboll så kan ni inte förstå hur den känslan känns! Det är helt sjukt!! Och eftersom jag känner så här så så betyder väl det att jag ÄLSKAR FOTBOLL!  Vad som än händer om jag byter lag/klubb eller om vårat lag inte finns kvar om 1 år så kommer jag alltid ÄLSKA fotboll! Tro mig!!! Jag SKA vara inne i svenska dam landslaget när jag är 20! Det spelar ingen roll om jag inte kommer med till stadslaget utan jag ska in i landslaget! Ingen kan slå mig om jag tänker så här innan varje match och träning då finns det bara jag! Hur viktiga kompisarna än är så är det bara fotboll!!! MEn jag glömmer aldrig mina kompisar!  JAG KÄNNER MIG FRI SOM EN FÅGEL!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0