Anledning.

Asså jag vet att jag skriver att jag inte haft tid för att blogga men ah så är det, har liksom ett liv utan för också huh? ;)
Men jag kan väl berätta igår då vad som hände..
Började med att jag va i skolan tills klockan var 13.50 och då gick jag och mötte erika så gick vid med emil en stund sen gick vi tillbaka till skolan för att våran buss inte gick fören 14.49 så vi satt på torget och chillade med några härliga kompisa, sen skriker erika bah; ISABELL KLOCKAN ÄR TIO I!! så då får vi panik och springer genom skolan till bussstationen och ser precis bussen lämna, så vi sätter oss där och bara klagar på livet typ..Sen kommer en buss som ska till kungälv och då går vi på den och det slutar med att jag står framme med busschaffören och tjaffsar om varför mitt kort inte funkar (stör mig så hääääääääääär mycket på att busschafförer ALDRIG är svenska) Ah sen kom vi då till kungälv och där skulle vi ta en buss till Diseröd och då va Pernilla Svensson så snäll och fixa en fake biljett till mig. och så kom vi äntligen hem till erika! Där ät vi och sen drog vi upp till hennes ridskola och hon gjorde nåt med någon häst typ Horse man ship eller nåt? :S sen åkte vi hem, dampade loss och sen somnade vi gött!

Haha läs om ni orkar men ah där har ni anledningen ;)

puss!
Haha varning för GAMMAL bild!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0