Isabelle svarar

1. är du kär? - JA
2. har du snusat? - nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej ;O
4. har du legat i sängen brevid en kille? - Ja :)
5. har du blivit dumpad? - ja....
6. har du blivit slagen allvarligt? - ne inte va jag vet
7. tar du droger? - nejj aldrig! 
9. har du pussat en tjej? - ja :)
10. hatar du någon? - asså inte hatar men jag ogillar en väldigt mycket..
11. älskar du någon? - ja EMIL!!
12. har några av dina vänner svikit dig? - Ja tyvärr..
13. har du djur? - japp, två katter
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - aop
15. hatar du dig själv? - aa ibland
16. gillar du orange? - sådär
17. har du haft/har oskyddat sex? - ;) 
18. har du nån sjukdom? - ne inte va jag vet.
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - ja tyvärr fast det va inte så farligt :D
20. har du en gris? - ne, men vill ha
21. har du en plattång? - ähh... JA?
22. har du en bror? - jepp
23. har du sjukt bra humor? - Ja den e fan bäst!
24. är du brunett? - nepp, men vill.. 
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - ne inte FLERA timmar
26. tycker du om hästar? - aa, eller jag gillar att rida
27. har du en hund? - ne :(
28. har du skilda föräldrar? - Ja, eller dom ska skilja sig..
29. har du gått på simskola- ja, men jag lärde mig inget xD
)30. har du sagt bög till en kille? -Ja 
31. har du sagt fitta till en tjej? - öh nej... tror inte det
32. har du fuskat? - ja
33. har du en teve på ditt rum? - nej men ska få ;)
34. har du lunar? - ?
35 har du MSN? - Ja
36. har du en syster? -
nej
37. har du bruna ögon? - nej
38. gillar du att fota? - ja.
39. har du sett dig själv brinna? - ne 
40. hjälper du dina vänner? - klart 
41. gillar du tacos? - ja !
42. tycker du att du är söt? - hahah aa ibland 
43. har du dansat? - jaaa vem har inte liksom!? 
44. har du spelat fotboll? - ja, jag spelar
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - kanske.? 
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - jaa hih 
47. har du ätit sniglar? - nej!
48. äger du en locktång? - ja klart 
49. gillar du att tugga tuggummi? - ÄLSKAR FRÅGA EMIL ;) 
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - ja ibland när jag kommer hem från skolan :)

51. gillar du kläder? - älskar
52. hatar du falska vänner? - Ja hatar 
53. gillar du räkna matte? - öö NEJ! 
54. älskar du någon nu? - Ja mer än aldrig förr!
55: har du gråtit inför en vän? - ja massor
56. kan du sjunga? - aa, hyfsat
57. har du sett nån dö? - ne
58. säger du vad du vill? - ibland
59. är du stor? - jag tycker de, men jag har insett nu att det finns folk som är större än mig, så jag är la mini ;)
60. vad är ditt hela namn? - Isabelle Margaretha Angberg
61. kan du tala spanska? - Si! 
62. är du kortare än 1.60? - nej, 1.67
63. älskar du sommaren? - jaaa..!!!!
64. älskar du vintern? - sådär
65. har du mer än 6 par skor? - ja                         
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - klart :D
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - JEPP.
69. gillar du att städa? - aa ibland
70. gillar du att sova länge? - ojaaa
71. har du vart med om en olycka? - ja.
72. är du förvirrad? - jaa                   
73. har du mer än 6 par byxor? - japp
74. har du förlorat en vän? - aa
75. gillar du att shoppa? - ÄLSKAR! 
76. har du varit i paris? - n emen vill
77. gillar du ormar? - usch ne
78. klarar du dej själv? - jaa, eller skulle aldrig klara mig utan min familj, sofia och emil! 
79. har du lagat mat? - japp
80. är du klantig? - jaao.
81. har du foppatoffler? - Ja
82. har du mer än 20 låtar på din data? - ja
83. sminkar du dej innan skolan? - klart :O
84. har du träffat en kändis? - jepp
85. har du mer än 7 par nagelack? - ää jaaa
86. har du busringt? - hihihi aa :)
87. har du skällt på din bror? - ja klart
88. har du en vän som skiter i dig? - aa..... fast de är ingen vän.
89. har du velat göra saker men vågar inte? - jaa 
90. sover du med nått gosedjur? - aa
91. har du åkt nånstans utan att du får? - jaa 
92. vill du bara bort ibland? - jaa
93. har du tältat? - klart
94. har du brännt dig? - aa
95. har du lekt med levande ljus ? - ja
96. har du lekt anden i glaset? - jaa
97. skäms du ibland? - jaa 
98. bor du i skåne? - nee
99. gillar du hip hop/rap musik? - ja (L)
100. är du på sista frågan nu? - vet inte?!
101. är du singel? - NEPP OCH JAG ÄLSKAR MIN KILLE!
102. har du åkt flygplan nån gång? - ja massor
103. är du blyg? - det beror på
104. har du svarat på alla frågor? JAAAA! 
HAHA LÄS ALLT ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

fin blogg Isabelle ! :D

2011-11-06 @ 00:43:39
URL: http://lliinnaakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0