johannaaaa häär!

isabelle bad mej att blogga och självklart kan jag göra deeet :P isabelle är en sjukt underbar tjej, älskar dej!



just nu sitter jag i josefines medans hon duschar, kom typ precis hem från träningen, eller jag har inte tränat men kollade på jossans tränign, det såg ganska jobbigt ut så ganska glad att jag inte var med! idag har jag typ bara sovit sen åkte jag till josseeeee kl 5 typ? sen dess har vi typ bakat köpt gott tills ikväll och varit på friskiis!
ikväll sover denna puddingen hos mej så det blir en myskväll, jaja.. kanske bloggar på isabelles blogg fler gånger? :D pusspuss
MIN BLOGG HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!


fick bli en bild på min älsklings kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0