Spanska... -.-

Hej, idag är det torsdag (för er som inte visste det);)

jag mår verkligen inte bra....! Har skit ont i magen och är almänt seg... ! Kanske beror på min dåliga kost idag.
Frukost: Yoghurt med flingor, O'boy..
Lunch; (?) Tårta, gurka och tomat..

Tårtan köpte jag Julia och Sofia för att moa fyllde år så vi överraskade henne :D Så söt är hon! Och smart som jag är så åt jag tårtan även fast jag är laktos..! ÅÅh så dum! Idag ska jag träna innebandy om jag inte har för ont i magen...!
Jaja nu måste jag öva på möbel ord för att behålla mitt A ;) ( ja, jag har ett A i spanska ) :D
Kram!
denna tårtan blev det :D <3

Kommentarer
Postat av: anbe

Oj oj akta dig för att träna med laktos i kroppen. Det gjorde jag och de sluta med att jag fick tokrusa av planen och på toa. Pinsamt som faan.

Skriv här pinglan!

2012-01-21 @ 00:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0