Fight for who you are

Godkväll kära bloggläsare! ♥ 
 
Jag kanske ska berätta varför jag inte har uppdaterat så bra? Jo jag har faktsikt ett liv utan för bloggen, och idag har det varit fullt upp!

Det började med att Emil smsade mig och väkte mig och då var klockan halv 10 typ....(?) så frågade han om jag ville hitta på nåt idag jag bah; ah visst men jag måste gå upp först x) så jag gick upp och fixade mig och städade för vi skulle vara här, men när han kom så körde han oss till yttern sp kollade vi på hans kusin som spelade, dom vann med 4-0 tror jag (?) och jag fick vara linjedomare!!?  så jag kände mig jätte elak fö remil stog och frös :( Sen åkte vi hem till emil och myste sen skjutsa han hem mig ;)

Sen smsa jag med erika och då träffa jag henne en stund i kastellegårdshallen och prata lite träffade även emil där x) Hahah,  ;) och nu ligger jag i min säng och har sjukt ont i nacken :(

Jaja ha det gött!
kommer kanske upp ett inlägg senare omjag orkar! kram! ♥
<3 
Bild från i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0