Hem ljuva hem.....Eller?

iHola! ♥
Kom hem för drygt 20 minuter sen, fick skjuts av min gulliga pojkvän med moppen. Som jag skrev förut så va jag skit nervös men det gick över näör jag väl satte mig på moppen! Shit va skönt det va ändå att slippa gå hem,? Lattjej.com! Och när man satt på moppen och bara kände hur det blåste, jag kan fatta att emil gillar det! Gud vilket intressant inlägg känner jag....?

Just nu sitter jag i soffan och funderar på att ta nåt att äta, är faktiskt hungrig! Måste tagga till ikväll jue!
Jaaja, ha det gött !
Saknar min kille :(
Ps. Outfit kommer sen :D
random bild från Thailand! SAKNAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

känns de inte konstigt att bli tsm med ditt exs bästa kompis ?

2011-09-19 @ 15:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0