En godnatt hälsning och berättar lite om dagen.

Har varit med Julia hela dagen efter skolan :) vi har pluggat *host* snackat och pratat med Goa människor på Skype. Haha, man kan ju ta bilder på
Skype? Och herregud vilka bilder jag har på vissa va? Jag skattar ihjäl mig när jag går igenom dom!! Haha men jag har verkligen haft jätte mysigt med Julia idag! Go tjej det där! Men nu har jag lämnat in engelskan, snackat Skype med christopher och Julia och nu ska jag sova!! Har sovmorgon imorn , tror jag....? Haha,noll koll? Men puss sov gott!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-09-01 @ 20:30:11
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0