Mitt fotbollslag

Jag har spelat med 97 orna i Ytterby IS i ca 9 år!!! Herregud.. Men efter höst säsongen började så kände jag att jag vill utvecklas mera så jag pratade med mamma och mina tränare och så beslutade vi att jag och en annan tjej från 97 orna skulle få börja spela med Dam juniorerna. Så det är där jag spelar nu, jag får ju möta äldre spelare nu så det gäller att ligga i med träningen så man inte märker att man är yngre.
Men jag gillar verkligen mitt lag alla är go och så, men sen så känns det inte som "mitt" lag än.. Så känns lite konstigt att säga det. Men jag gillar mina tränare skarpt. Vi har 3 tränare. Nathalie, Christopher och Henrik. 3 super sköna tränare som jag verkligen gillar. Så nu ser jag verkligen fram i mot 2012. Det ska bli ett riktigt fotbolls år!!

Hoppas du fick svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0