igår var den bästa dagen på länge

Kan börja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har varit upp tagen :)
Kan berätta lite om den bästa dagen på länge, igår!
Började med att jag gick upp klockan: 06.00 fär att ha samling 7.15 i Katerinelundshallen för vi skulle spela semifinal mot ett jätte bra lag enligt våran tränare.. Vi vann matchen med 9-0 så värst bra var dom inte. Sen vid 11 så var det då dags för final i Lisebergshallen. Fyfan vad nervös jag va!! Usch!
Vi började matchen lite osäkert och släppte in ett mål ganska snabbt men reduserade fort och sen i period vilan så stog det 2-2 och vvi fick en utskällning av våra tränare.. Men vi sa till varandra att vi fan skulle vinna denna tuneringen så när andra period började så gjorde vi 3 snabba mål (och snabba menar jag på 59 sek.)
Så dom fick en rejäl uppförsbacke men dom kunde inte stoppa oss och matchen slutade 7-3 till Kärra IBK!!
Så jävla gött! Jag har varit med på två cuper med detta laget och vi har vunnit båda!!
Sen efter matchen så åkte jag hem duschade och fixade mig och drog till Ytterbystatíon där jag mötte Emil och Julia och så åkte vi in till Kungälv och träffade Eric. Vi skulle på bio men det gick ingen bra så vi låg hemma hos Eric och kollade på film! Sen åkte jag och Emil hem till mig och så sov han över! Sen när vi vaknade så låg vi och myste och sen åkte vi hem till han och kollade på film och bara myste!
Plus att jag och Emil har 4 månader idag!
Så igår var en jävligt bra dag!!! Tack ni som gjorde den bra!

Oj vad långt detta inlägget blev! Tack för er som läste :D men nu ska jag sova!!
puss! <3
image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har!

Jag vill också ha en pojkvän ;(<33

2012-01-10 @ 08:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0