Svar på frågestunden

Är du kungälvsblatte?
Gillar du gurka?
Gillar du Disney channel?
Gillar du tetris?
1. Nej!
2. Japp!
3. ojjaa! ;)
4. Helt okej ;)
Kan du inte göra ett inlägg om Emil? Ni är så söta tillsammans!
Jodå klart jag kan! Tycker dock att det enda jag skriver om är han ;) men ska jag göra ett inlägg om han eller om oss hur vi träffades och så eller ah? :)


Hur tänker du om din framtid om 7 år?
Är du fortfarande tillsammans med Emil?
Har du börjat jobba?
ojj, jag är 21/22 då va? Jag vet inte riktigt faktiskt. Det enda jag vet tror jag är att jag ska vara tillsammans med Emil då och jag kommer väl försöka att jobba viader på min fotbolls karriär och även jobba vidare i vägen om att bli polis ;)
Japp, vi är fortfarande tillsammans! Och det kommer vi vara länge hoppas jag!!
Nej, det har jag inte! Inte än. Försöker hitta lite roliga jobb, har du några tips?

Vart har du köpt den tröjan?
Den är köpt på Lindex faktiskt :) tror dock inte den finns kvar :/
image description
Varför ska du lägga ner bloggen? Den är ju bra!
Tack! Men det sprids så mycket skit på internet och alla uppfattar vissa saker helt fel och tror att jag menar dom och då får jag massa skit och jag har redan massa rykten och jag orkar inte mera.

Vad är du mest nöjd över med din kropp?
Kanske mina tänder, och min rumpa tror jag.

Vilka bloggar läser du?
Moa Jodin, Sofia Andersson, Marie Linhem, Julia Larsson, Kissie, Kenza, och några andra.

Är du oskuld? Vilken BH storlek har du?
Nej jag är inte oskuld. Det skulle du vilja veta ha?

Vilka har du varit tillsammans med?
Tycker du att du är bra på fotboll?
Är du nöjd med ditt utseende?
Asså jag har inte haft något seriös förhållande tidigare, utan mitt seriösaste är detta med Emil och det ska verkligen hålla länge!! Det va väl när man va yngre och va "ihop" då kommer jag ihåg Sebastian och Hugo typ.
Nja, sådär! Det finns ju sämre än mig. Men eftersom dom vill ha med mig i vissa äldre lag så är jag väl helt ok.
Ja det är jag fast inte till 100%. Finns vissa saker jag vill ändra på.

Vem är sötast i 7an på din skola? (killa/tjej)
Är du nöjd med ditt utseende?
ÄR ditt fotbollslag bra?
Fotboll eller innebandy?
Oj, Tjej: Ellen Svensson och Johanna Hermansson. Kille: Jonathan.
läs över!
Beror på! Men när det är innebandy säsong är det ju roligast med innebandy, men under sommaren är det fotboll. Men om jag måste välja så blir det nog fotboll...

Vem tycker du är snyggast i 9:an kille & tjej? (bortsett från emil)
Tycker du själv att du är bra på fotboll/innebandy?
Vad är du mest/minst nöjd över med din kropp?
Hur många fingrar håller jag upp?
haha, jadu? Kan ju inte alla namn men dom jag kan är det väl, tjej: Julia Mattsson, Ida Hurtig. Kille: Anton Ysing.
(men Emil är snyggast!!)
Ja det tycker jag, men inte bäst. Men jag tycker jag är det för att jag har sett vad som har hänt med mig själv och andra har ju sagt att jag är bra så ah..
Minst: min panna.. och mina lår och min mage. Mest: Rumpan, tänderna, ögonen,
??

Vilka bloggar läser du?
Läs längre upp.

Vilken är din favorit kanal?
Favorit tv program?
Favorit klädesplagg?
3:an tror jag.
Top Modell, Scrubs.
Ojj, ett par jeans från Missäy tror jag.

Älskar du mig? :O <33
Klart jag gör Lisa!

Oskuld?
Några syskon?
Favorit affär?
Nepp. Ja, en bror. Hmm.. GinaT, JC.

Hur reagerar du på laktos? Blir du dålig i magen?
hahha vilken fråga.. ursäkta. Men asso jag får skit ont i magen, det typ krampar. Nja sådär..

Vad använder du för trosor när du tränar fotboll/innebandy? Använder du string?
Beror ju på. Asso jag byter ju inte trosor bara för att ska träna? Ibland.

Ska du och Emil förlova er eftersom ni ska kolla på ringar?
Haha, nejnej. Asså vi köpte det för att vi vill visa att vi är tillsammans på ett annat sätt och det är väl typ som löftes ringar. :)
image description
Vilken är dini favorit affär?
GinaT, Jc.





Hoppas ni fick svar!


Kommentarer
Postat av: Raisa

Aaw vad gulligt, vill också ha pojkvän nu haha :(



Allt bra idag sötnos ? :D Kram

2012-01-31 @ 16:32:04
URL: http://retz.blogg.se/
Postat av: j u l i a

gud vad glad jag blev nu! tack isabelle! :D

2012-01-31 @ 17:18:33
URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud va gullig du è!

Du är sötare Isabelle! <3

2012-01-31 @ 17:25:22
URL: http://johannaahermaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0