HIHI SÖÖÖT!

Josephine om Paranormal Activity 3:
Så fin blogg!!!

03 November, 00:03
Aww Tack, blir så glad av sånna här kommentarer :D

alice om Paranormal Activity 3:
OMG, hur vågar du?! Jag vågar inte ens kolla på omslaget till paranormal activity i videobutikerna! Och jag brukar inte ens bli rädd för skräckfilmer.. :s shit, respekt att du vågar! :D
Sv; Haha den är faktiskt inte så läskig som man tror, fast det kanske berodde på att jag höll på med min mobil typ varje gång det blev lite läskigt så jag tappade fokus.... ;)

02 November, 20:48




koshimoshi om SVAR:
Mallorca, Lanzarote och Canarie öarna är ställen/städer som tillhör Spanien ;) haha va bara tvungen att skriva :P Fin blogg du har! <3
Haha jag vet, ;) tack :D


02 November, 19:59

Sen fick jag en frågan om jag kan göra ett videoinlägg där jag bara larvar mig eller sjunger eller nåt, så vad tycker ni? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0